Våre ansatte

Trafikkskolen er en bedrift bestående av lærerne: Thomas Løberg, Cecilie Løberg, Bjørnar Vestby, Tore Ravn Iversen, Karoline Kroken, Kristoffer Løvvold og Daniel Søviknes Andersen . På kontoret jobber Karoline Krabbesund.

Ved vår trafikkskole kan du velge fritt mellom lærere. Vi tilbyr deg lærere som følger opp, veileder og hjelper deg gjennom hele opplæringen. Løbergs Trafikkskole gir elevene en effektiv opplæring der de får en positiv opplevelse av å ta førerkort.

Cecilie J. Løberg

Trafikklærer – Daglig leder – Eier

e: cecilie@lobergstrafikkskole.no
t: 40 85 37 33

Cecilie er født og oppvokst i Oslo. Hun er utdannet ved trafikklærerhøyskolen i Nord-Trøndelag i 2007. Hun har også utdanning innen helsefag. Cecilie er en faglig engasjert lærer som er pedagogisk og tilrettelegger opplæringen. Hun har erfaring som trafikklærer i Oslo der hun har drevet trafikkskole. Hun underviser i trafikale grunnkurs, bil, bil med automat, handikap og tilhenger.

Cecilie er godkjent ECO – DRIVING instruktør.

Thomas Løberg

Trafikklærer – Faglig leder – Eier

e: thomas@lobergstrafikkskole.no
t: 91 70 74 96

Thomas er født og oppvokst i Kvelde utenfor Larvik. Han er utdannet ved trafikklærerhøyskolen i Nord-Trøndelag i 2007. Han er en blid og rolig lærer som har praktisk erfaring med vogntog og utrykningskjøring. Thomas har erfaring som trafikklærer i Larvik, Tønsberg og Oslo. Motorsport har vært Thomas sin hobby og det har resultert i rallykjøring, kartleser i rally, og roadracing (mc på bane) med motorsykkel i inn og utland. Ved Løbergs trafikkskole underviser Thomas på bil, bil med automat, tilhenger, lett / mellom / tung motorsykkel, moped og samtlige kurs. Han har også ekstra utdanning for å undervise ved utvidelse av førerkortet fra A2 til A.

Thomas er godkjent ECO-DRIVING instruktør.

Bjørnar Vestby

t: 47 81 66 77

Bjørnar er høyskoleutdannet trafikklærer fra Trafikklærerhøyskolen i Nord – Trøndelag. Han er Kvelde-gutt, og kjører endel motorsykkel på fritiden. Bjørnar er rolig, engasjert og hjelper deg med en god vei til førerkortet.

Bjørnar underviser på trafikalt grunnkurs, bil, bil med automat, tilhenger, moped og er godkjent ECO-DRIVING instruktør.

Kristoffer Løvvold

t: 48 23 77 79

Kristoffer er utdannet trafikklærer fra Universitet i Nord. Han har også lærerfaglig utdanning. Kristoffer er en hyggelig og rolig lærer som veileder deg i mål med førerkortet. Han er aktiv og er å finne på tur i Jotunheimen og driver med jakt og fiske.

Karoline Kroken

t:98 82 74 90

Karoline er utdannet trafikklærer klasse B fra universitetet i Nord. Hun er født og oppvokst i Kvelde, men har i ettertid flyttet nærmere Stavern. Hun tok studiespesialiserende på Thor Heyerdal vidregående skole og reiseliv på folkehøgskole i Søgne etter dette. Karoline er veldig glad i å reise og oppleve nye steder. Hun underviser på trafikalt grunnkurs, bil, bil med automat og hjelper deg gjerne på veien mot førerkortet.

Daniel Søviknes Andersen

t: 91 81 90 78

Daniel er utdannet trafikklærer Klasse B fra Universitet i Nord. Han er fra Skien og bor fortsatt der. Han har tidligere gått på musikklinja i Skien, og etter det Markedsføring i Bø i Telemark. Han er interessert i bilsport og musikk. Daniel underviser på trafikalt grunnkurs, bil, bil med automat og BE/B96.

Karoline Krabbesund

Kontor og administrasjon

t: 33 13 10 80

Karoline er vår kontor og administrasjonsleder som tar seg av fakturering, planlegging av kurs og andre administrative oppgaver. Karoline har lang fartstid innenfor administrasjon. Hun møter alltid kunder med ett  smil, og får de til å føle seg ivaretatt.

Tore Ravn Iversen

Trafikklærer

Tore er vår ekstrahjelp som stiller opp når vi har sykdom eller det er stor pågang. Tore er i dag en aktiv pensjonist, men har mange års erfaring som instruktør på kjøretøy i forsvaret, og som sivil trafikklærer. Han er en blid og hyggelig kar med solid erfaring.

Han underviser i bil og bil med automat.

Ledig stilling som trafikklærer

Hvis du ønsker en sosial, trivelig og givende jobb så er kanskje dette noe for deg? Trafikklærer er en nyttig samfunnsmessig jobb der hovedmålet er å jobbe med trafikksikkerhet. Vi ved Løbergs Trafikkskolen følger arbeidsmiljøloven og de krav som er pålagt faglig leder. For å søke trenger du relevant utdanning fra Universitet i Nord.

Har du kvalitetene som trengs og ønsker å bli en del av vårt team?

Send en CV til post@lobergstrafikkskole.no eller ring Cecilie på 40 85 37 33.